counter to blogger

2010. június 16., szerda

Jaffai bolhapiac



Ismét látogató az óhazából: Kláriék egy napra beugrottak hozzánk (persze egy hosszabb túra részeként). A jaffai bolhapiacra kívánkoztak, érdekes módon itt még én sem jártam. Miután azonnal deklaráltam, mennyire nem szeretem a bolhapiacokat, az első butikban vettem két szoknyát (újakat persze). Hímzésfetisiszta vagyok, na, és etnóban nagyon erős volt a jaffai piac. Rengeteg román hímzés mellett kalocsai blúz is idekeveredett:


Egyébként meg a szokásos arab piac volt, a szokásos lomokkal, fekete-fehér tévé tetején pihenő turulmadár, ilyesmik.


Találjátok ki, mit vásárolt Klári!

Most el fogok tűnni 3 napra, mert elutazunk a Golán fennsíkra. Izgalmas lesz, ha minden igaz, drúzokkal is meg fogunk ismerkedni végre! Utána égbe-világba blogolás.

5 megjegyzés:

  1. megosztoszemelyiseg2010. június 16. 23:14

    A háttérből ítélve lámpaernyőt.

    VálaszTörlés
  2. Vagy kalapot vagy lámpaernyőt.

    VálaszTörlés
  3. Két pontot ér a jó válasz. Kini, egy pontot ér a válaszod, és még küzdhetsz a második pontért.

    VálaszTörlés
  4. Kalapot, amelyet először a vásárló is legyezőnek nézett:-)

    VálaszTörlés

Ha megjegyzést akarsz hagyni, akkor a legördülő menüből válaszd a "Névtelen/URL-cím" opciót, a "Név:" sorban add meg a becenevedet, az "URL:" sor maradjon üresen.